Nabór na stanowisko podinspektora (inspektora) do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
na stanowisko podinspektora (inspektora) do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
Miasto i Gmina Człopa
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
III. Miejsce i wymiar czasu pracy:
Liczba etatu: -1 etat
Wymiar etatu: - cały etat
Miejsce wykonywania pracy: - Urząd Miasta i Gminy w Człopie
IV. Określenie stanowiska:
Podinspektor (inspektor w zależności od doświadczenia zawodowego, wykształcenia i doświadczenia) do spraw inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
V. Wymagania
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe techniczne bez wymaganego stażu pracy, bądź wykształcenie średnie techniczne i trzyletni
staż pracy na stanowisku zbliżonym do stanowiska, na który prowadzony jest nabór - podinspektor,
- wykształcenie wyższe techniczne i trzyletni staż pracy na stanowisku zbliżonym do stanowiska, na który
prowadzony jest nabór - inspektor
- posiadać nieposzlakowaną opinię,
- nie może być skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie kandydata),
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór :
- preferowane wykształcenie kierunkowe - budownictwo
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- umiejętność pracy w zespole pracowników,
- preferowane cechy osobowościowe: empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność
psychiczna w sytuacjach kryzysowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania przestrzennego, zamówień
publicznych. a w szczególności:
- ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 717).
- ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zmianami).
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami).
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000 Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
-kopia dowodu osobistego,
-świadectwo ukończenia szkoły średniej bądź dyplom ukończenia uczelni wyższej,
-oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- CV,
-list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty dodatkowe :
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy w przypadku osoby z wykształceniem średnim.
VI. Zakres zadań, odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku:
1. Przygotowanie, prowadzenie, kontrolowanie remontów i inwestycji gminnych.
2. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki przestrzennej w gminie
3. Wyposażanie gruntów w urządzenia komunalne oraz niezbędne uzbrojenie terenu,
4. Przygotowanie procedury przetargowej zgodnej z prawem zamówień publicznych w zakresie zadań wynikających z zajmowanego stanowiska. przygotowywanie projektów remontowo-inwestycyjnych do funduszy zewnętrznych,
5. Odpowiedzialność w zakresie przygotowania i rozliczania wniosków aplikacyjnych finansowanych z środków krajowych i zewnętrznych (w tym z środków pochodzących z Unii Europejskiej) w zakresie dokumentów źródłowych (załączniki, kosztorysy, dokumentacja techniczna, harmonogramy, ekspertyzy, etc….),
6. Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie przyjmowanych dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska,
Zasady wynagradzania – wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 398 ), Zarządzenia Nr 18/2009 Burmistrza Miasta i Gminy Człopa z dnia 23 czerwca 2009r w sprawie przyjęcia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
Zasady rekrutacji :wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować , rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomieni indywidualnie.
Z osobą wyłonioną w trybie naboru zostanie zawarta umowa na czas określony, a jej przedłużenie wiązać się będzie z oceną efektów wykonanej pracy.
Kandydaci o wynikach rekrutacji zostaną poinformowani pisemnie. Informacja ta, zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa.
Dokumenty należy składać do dnia 5 sierpnia 2010 roku (decyduje data wpływu ) pod adresem : Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, sekretariat, pok. Nr 3.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod telefonem : 067 259-10-69 wew. 23
Autor: Jerzy Bekker
Burmistrz
mgr Halina Rakowska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jerzy Bekker Data wytworzenia:
26 lip 2010
Osoba dodająca informacje
Jerzy Bekker Data publikacji:
26 lip 2010, godz. 13:00
Osoba aktualizująca informacje
Jerzy Bekker Data aktualizacji:
26 lip 2010, godz. 13:00