Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Człopa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest: ADMINISTROWANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W MIEŚCIE CZŁOPA i WSI MIELĘCIN

    

 

 

                      Zamawiający:

Miasto i Gmina Człopa

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

NIP 7651602873, REGON 570791490

             Adres do korespondencji

    Miasto i Gmina Człopa

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

Tel. 067 259 10 69, fax 067 259 10 65

e-mail: umig@czlopa.pl

 

 

   OGŁOSZENIE

                  

 

o  wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest:

 

ADMINISTROWANIE CMENTARZAMI  KOMUNALNYMI  W MIEŚCIE CZŁOPA i WSI MIELĘCIN

1.      Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia 01 maja 2012 roku do dnia 30kwietnia 2014 roku.

2.      Opis zamówienia oraz wszelkie informacje dotyczące zamówienia  można uzyskać u Pana Jacka Woźniaka w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, pokój nr 13.

3.      Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są spełnić warunki zawarte w opisie zamówienia i złożyć wymagane dokumenty.

4.      Oferty należy składać do dnia  25 kwietnia 2012 r. do godziny 930 w

kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Człopa, pok. nr 2

5.      Otwarcie ofert nastąpi dnia  25 kwietnia 2012 r. o godz. 1000 w siedzibie

Zamawiającego, sala nr 19.

6.      Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

- cena wykonania zamówienia             -          100 %

7.      Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od daty złożenia oferty.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jacek Woźniak

Data wytworzenia:
16 kwi 2012

Osoba dodająca informacje

Piotr Ciułek

Data publikacji:
16 kwi 2012, godz. 14:44

Osoba aktualizująca informacje

Piotr Ciułek

Data aktualizacji:
16 kwi 2012, godz. 14:44