OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest: ADMINISTROWANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W MIEŚCIE CZŁOPA i WSI MIELĘCIN
Zamawiający: Miasto i Gmina Człopa ul. Strzelecka 2 78-630 Człopa NIP 7651602873, REGON 570791490 |
Adres do korespondencji Miasto i Gmina Człopa ul. Strzelecka 2 78-630 Człopa Tel. 067 259 10 69, fax 067 259 10 65 e-mail: umig@czlopa.pl |
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego przedmiotem jest:
ADMINISTROWANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI W MIEŚCIE CZŁOPA i WSI MIELĘCIN
1. Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia 01 maja 2012 roku do dnia 30kwietnia 2014 roku.
2. Opis zamówienia oraz wszelkie informacje dotyczące zamówienia można uzyskać u Pana Jacka Woźniaka w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, pokój nr 13.
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są spełnić warunki zawarte w opisie zamówienia i złożyć wymagane dokumenty.
4. Oferty należy składać do dnia 25 kwietnia 2012 r. do godziny 930 w
kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Człopa, pok. nr 2
5. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25 kwietnia 2012 r. o godz. 1000 w siedzibie
Zamawiającego, sala nr 19.
6. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:
- cena wykonania zamówienia - 100 %
7. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od daty złożenia oferty.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jacek Woźniak Data wytworzenia:
16 kwi 2012
Osoba dodająca informacje
Piotr Ciułek Data publikacji:
16 kwi 2012, godz. 14:44
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Ciułek Data aktualizacji:
16 kwi 2012, godz. 14:44