Budowa drogi gminnej wewnętrznej na terenie dz. 5/4 przy jeziorze Trzebin
ZAMÓWIENIE JEST FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW RZĄDOWEGO
FUNDUSZU INWESTYCJI LOKALNYCH
Człopa, dnia 06.04.2022 r.
Numer sprawy: B.271.1.4.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Człopa
Siedziba: ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa
Numer NIP: 765-160-28-73
Adres internetowy: www.bip.czlopa.pl
tel. 67 259 10 69 fax 67 259 10 65
e-mail: umig@czlopa.pl
Osoby do kontaktu w sprawie realizacji zadania:
Marta Domagała, e-mail: inwestycje@czlopa.pl,
Niniejsze postępowanie realizowane jest z pominięciem ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej wewnętrznej na terenie dz. 5/4 przy jeziorze Trzebin.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Projektowana do budowy droga zlokalizowana jest na dz. 5/4 przy jeziorze Trzebin. W ramach inwestycji zakłada się:
- Budowę drogi na odcinku (KM 0+008.40 do KM 0+080.00)
- zdjęcie warstwy humusu w zakresie projektowanych elementów,
- wykonanie koryta pod projektowane elementy układu drogowego,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kruszywa,
- wykonanie gruntowych poboczy,
- wykonanie zjazdu na przyległą posesje,
- Przebudowę zjazdu (KM 0+000.00 do 0+008.40) z drogi wojewódzkiej nr 177 dz. 5/3 obręb Trzebin oraz dz. 324/2 obręb Człopa 105 na działkę nr 5/4 (droga gminna wewnętrzna). W ramach przebudowy zakłada się:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdu,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję zjazdu,
- wykonanie nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej
- wykonanie obustronnych poboczy,
- humusowanie i obsianie trawą,
- uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
3.2 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt między innymi:
- organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oznakowaniem terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym umieszczenie tablic informujących o utrudnieniach,
- zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego, po zakończeniu budowy teren po zapleczu przywrócić do stanu pierwotnego,
- opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego i najpóźniej do dnia podpisania umowy przedłożenia go Zamawiającemu do akceptacji,
- prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach,
- uzyskanie od zarządcy drogi (droga wojewódzka) zezwolenia na zajęcie pasa na czas robót, oraz uiszczenie opłata z tego tytułu,
- wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- dostarczenie przed rozpoczęciem robót budowlano – montażowych w celu akceptacji przez Zamawiającego kompletu atestów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych,
- przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
- Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty,
- pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody podczas realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego,
- koszty nadzoru wykonawczego – kierownika budowy, pełnej obsługi geodezyjnej,
- wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi do Nadzoru Budowlanego zakończenie robót budowlanych oraz uzyska pozwolenie na użytkowanie,
- wykonawca musi dysponować jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy z branży drogowej.
3.3 Kody CPV zamówienia:
45233140-2 Roboty drogowe
3.4 Okres gwarancji: 60 miesięcy
3.5 Warunki płatności : przelew płatny w terminie 14 dni od daty
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 29.07.2022 r.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent przygotowuję ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, która powinna:
- zawierać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail,
- być podpisana przez wykonawcę,
- do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy,
- do oferty należy dołączyć uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy z branży drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@czlopa.pl do dnia 20.04.2022 r. do godz. 10.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.czlopa.pl.
7. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- CENA wykonania zamówienia - 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
8. UMOWA
- Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą i zgodną z zapytaniem ofertowym ofertę zostanie podpisana umowa.
- Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Jeżeli wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, z pośród pozostałych ważnych ofert wybrana zostanie kolejna najkorzystniejsza oferta.
- Umowa może nie zostać podpisana, jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.
- Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
VIII. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – wzór umowy
- Załącznik nr 3 – dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 4 – przedmiary robót
BURMISTRZ MIASTA I GMINY CZŁOPA
mgr Jerzy Bekker
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 20.50Kb) | 2022-04-06 12:58:46 | 8 | |
załącznik nr 2 - wzór umowy (DOC, 179.50Kb) | 2022-04-06 12:58:46 | 33 | |
dokumentacja projektowa (ZIP, 10.77Mb) | 2022-04-06 12:58:46 | 11 | |
dokumentacja projektowa - zjazd (ZIP, 12.83Mb) | 2022-04-06 12:58:45 | 10 | |
protokół z rozeznania rynku (PDF, 44.33Kb) | 2022-04-20 13:54:12 | 28 | |
PRZEDMIAR I (PDF, 49.57Kb) | 2022-04-19 11:00:06 | 41 | |
PRZEDMIAR II (PDF, 48.33Kb) | 2022-04-19 11:00:06 | 35 | |
zapytanie ofertowe (PDF, 149.59Kb) | 2022-04-06 12:58:46 | 36 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Domagała Data wytworzenia:
06 kwi 2022
Osoba dodająca informacje
Marta Domagała Data publikacji:
06 kwi 2022, godz. 12:58
Osoba aktualizująca informacje
Marta Domagała Data aktualizacji:
20 kwi 2022, godz. 13:54