Burmistrz Miasta i Gminy Człopa zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa i modernizacja systemu kanalizacji deszczowej w miejscowości Człopa” w formule zaprojektuj i wybuduj
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa i modernizacja systemu kanalizacji deszczowej w miejscowości Człopa” w formule zaprojektuj i wybuduj
I. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Człopa
Siedziba: ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa
Numer NIP: 765-160-28-73
Adres internetowy: www.bip.czlopa.pl
tel. 67 259 10 69 fax 67 259 10 65
e-mail: umig@czlopa.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe, prowadzone z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j., Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz zgodnie z regulaminem Urzędu Miasta i Gminy w Człopie dla zamówień poniżej 130.000,00 zł netto.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Do obowiązków Wykonawcy należy pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa i modernizacja systemu kanalizacji deszczowej w miejscowości Człopa” zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo budowlane.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizowanie w imieniu i na rzecz zamawiającego obowiązków związanych z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem pełnobranżowym oraz kontrolą zadania inwestycyjnego w szczególności:
- Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z póż. zm.).
- Uczestniczenie w spotkaniach Zamawiającego i Wykonawcy w okresie opracowywania dokumentacji projektowej.
- Sprawdzanie i eliminowanie ewentualnych błędów w opracowywanej dokumentacji projektowej.
- Nadzór pełnobranżowy i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi normami.
- Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów.
- Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją.
- Przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy Wykonawcy robót.
- Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
- Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
- Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym, potwierdzone pisemnie.
- Sprawdzenie kompletności oraz pisemne potwierdzenie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, atestów, deklaracji zgodności i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz, kontrolowanie rozliczeń budowy.
- Udział w odbiorach robót.
- Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
- Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych.
- Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.
- Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.
- Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
- Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.
- Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.
- W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego.
- Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.
- Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
- Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
- Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego.
- Ustala się co najmniej 1 pobyt w tygodniu Inspektora Nadzoru w obecności przedstawiciela zamawiającego na budowie w okresie realizacji zadania inwestycyjnego i nie mniej niż 4 pobyty w ciągu miesiąca. Ponadto na wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru będzie dostępny na budowie w terminie do 24 godz. od otrzymania wiadomości o potrzebie pobytu. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb.
- Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, wykonywanych po realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych.
- Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia został określony w:
- Programie Funkcjonalno Użytkowym
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – od daty podpisania umowy
- zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia –do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa lub pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@czlopa.pl do dnia 06.07.2024 r. do godz. 9.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA wykonania zamówienia - 100%
VII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
Wraz z ofertą należy przedłożyć:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (poświadczone za zgodność z oryginałem).
VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami
• Aleksandra Kit
tel. 67 259 11 98
e-mail: inwestycje@czlopa.pl
IX. UMOWA
- Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą i zgodną z zapytaniem o cenę ofertę zostanie podpisana umowa.
- Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający powiadomi mailem o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Jeżeli wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, z pośród pozostałych ważnych ofert wybrana zostanie kolejna najkorzystniejsza oferta.
- Umowa może nie zostać podpisana, jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.
- Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
- Warunki płatności: faktura płatna przelewem w ciągu 30 dni od daty wykonania zamówienia.
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projekt umowy
Załącznik nr 3 – PFU
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
zaprasza do składania ofert na pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa i modernizacja systemu kanalizacji deszczowej w miejscowości Człopa” w formule zaprojektuj i wybuduj
I. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Człopa
Siedziba: ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa
Numer NIP: 765-160-28-73
Adres internetowy: www.bip.czlopa.pl
tel. 67 259 10 69 fax 67 259 10 65
e-mail: umig@czlopa.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe, prowadzone z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j., Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz zgodnie z regulaminem Urzędu Miasta i Gminy w Człopie dla zamówień poniżej 130.000,00 zł netto.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Do obowiązków Wykonawcy należy pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa i modernizacja systemu kanalizacji deszczowej w miejscowości Człopa” zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo budowlane.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizowanie w imieniu i na rzecz zamawiającego obowiązków związanych z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem pełnobranżowym oraz kontrolą zadania inwestycyjnego w szczególności:
- Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z póż. zm.).
- Uczestniczenie w spotkaniach Zamawiającego i Wykonawcy w okresie opracowywania dokumentacji projektowej.
- Sprawdzanie i eliminowanie ewentualnych błędów w opracowywanej dokumentacji projektowej.
- Nadzór pełnobranżowy i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi normami.
- Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów.
- Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją.
- Przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy Wykonawcy robót.
- Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
- Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
- Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym, potwierdzone pisemnie.
- Sprawdzenie kompletności oraz pisemne potwierdzenie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, atestów, deklaracji zgodności i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz, kontrolowanie rozliczeń budowy.
- Udział w odbiorach robót.
- Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
- Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych.
- Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.
- Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.
- Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
- Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.
- Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.
- W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego.
- Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.
- Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
- Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
- Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego.
- Ustala się co najmniej 1 pobyt w tygodniu Inspektora Nadzoru w obecności przedstawiciela zamawiającego na budowie w okresie realizacji zadania inwestycyjnego i nie mniej niż 4 pobyty w ciągu miesiąca. Ponadto na wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru będzie dostępny na budowie w terminie do 24 godz. od otrzymania wiadomości o potrzebie pobytu. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb.
- Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, wykonywanych po realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych.
- Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia został określony w:
- Programie Funkcjonalno Użytkowym
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – od daty podpisania umowy
- zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia –do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa lub pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@czlopa.pl do dnia 06.07.2024 r. do godz. 9.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA wykonania zamówienia - 100%
VII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ
Wraz z ofertą należy przedłożyć:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (poświadczone za zgodność z oryginałem).
VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami
• Aleksandra Kit
tel. 67 259 11 98
e-mail: inwestycje@czlopa.pl
IX. UMOWA
- Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą i zgodną z zapytaniem o cenę ofertę zostanie podpisana umowa.
- Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Zamawiający powiadomi mailem o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Jeżeli wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, z pośród pozostałych ważnych ofert wybrana zostanie kolejna najkorzystniejsza oferta.
- Umowa może nie zostać podpisana, jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.
- Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
- Warunki płatności: faktura płatna przelewem w ciągu 30 dni od daty wykonania zamówienia.
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projekt umowy
Załącznik nr 3 – PFU
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
PFU CZŁOPA ZBIORNIK-PFU-01.1 (PDF, 399.20Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 2 | |
Załącznik nr 1- formularz ofertowy (DOC, 45.50Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 2 | |
PFU CZŁOPA ZBIORNIK-PFU-02.1 (PDF, 406.84Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 2 | |
PFU CZŁOPA ZBIORNIK-PFU-02.2 (PDF, 461.67Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 0 | |
Załącznik nr 2 - projekt umowy (DOCX, 26.69Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 1 | |
PFU CZŁOPA ZBIORNIK-PFU-03.1 (PDF, 156.70Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 0 | |
PFU CZŁOPA ZBIORNIK-PFU-03.2 (PDF, 926.78Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 1 | |
PFU CZĘŚĆ OPISOWA ZBIORNIK CZŁOPA (DOC, 1.10Mb) | 2024-08-01 11:03:59 | 1 | |
PFU CZŁOPA ZBIORNIK.dwg - STANDARD (ZIP, 2.20Mb) | 2024-08-01 11:03:59 | 0 | |
Zapytanie ofertowe (PDF, 190.98Kb) | 2024-08-01 11:03:59 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aleksandra Kit Data wytworzenia:
01 sie 2024
Osoba dodająca informacje
Aleksandra Kit Data publikacji:
01 sie 2024, godz. 11:03
Osoba aktualizująca informacje
Aleksandra Kit Data aktualizacji:
01 sie 2024, godz. 11:03