Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Człopa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw gospodarki mieszkaniowej.

Człopa, dnia 2018-11-26

Burmistrz Miasta i Gminy Człopa

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw gospodarki mieszkaniowej Urzędu Miasta i Gminy w Człopie.

I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:

Urząd Miasta i Gminy

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:

Burmistrz Miasta i Gminy Człopa

Gmina Człopa

ul. Strzelecka 2

78-630 Człopa

III. Miejsce i wymiar czasu pracy:

Liczba etatu: - 1 etat

Wymiar etatu: - 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: - Urząd Miasta i Gminy w Człopie

IV. Określenie stanowiska:

Inspektor (podinspektor) do spraw gospodarki mieszkaniowej.

V. Wymagania

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :

- posiada obywatelstwo polskie,

- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

- legitymuje się wykształceniem co najmniej średnim lub średnim branżowym i trzyletnim stażem pracy (podinspektor) lub pięcioletnim stażem pracy (inspektor), (w przypadku legitymowania się wykształceniem wyższym zatrudnienie na stanowisku podinspektora nie wymaga stażu pracy, a zatrudnienie na stanowisku inspektora wymaga trzyletniego stażu pracy),

- cieszy się nieposzlakowaną opinią,

- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór :

- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office,

- umiejętność pracy w zespole pracowników,

- preferowane cechy osobowościowe: wysoka kultura osobista, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów,

- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu,
a w szczególności:

  1. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zmianami).
  2. Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami).
  3. Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1234 ze zmianami).
  4. Ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 716 ze zmianami).
  5. Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1454 ze zmianami).

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

- kwestionariusz osobowy,

- kopia dowodu osobistego,

- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w naborze (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)

- oświadczenie kandydata o niekaralności,

- CV,

-list motywacyjny,

-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty dodatkowe :

- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności.

VI. Informacja o warunkach pracy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Praca przy komputerze.

VII. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku:

Zakres obowiązków:

  1. Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi, sporządzanie planu dochodów i wydatków w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
  2. Udział w pracach społecznej komisji do spraw przydziału mieszkań, sporządzanie umów na lokale mieszkalne, inne.
  3. Zarząd nieruchomościami wspólnymi, przygotowywanie uchwał.
  4. Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych.
  5. Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej.
  6. Ustalanie stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.
  7. Udział w pracach komisji przetargowej działającej w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
  8. Koordynacja prac remontowych wynikających z zarządu wspólnotami mieszkaniowymi oraz budynków stanowiących własność gminy.
  9. Prowadzenie ksiąg budynków komunalnych, wraz z prowadzeniem przeglądów technicznych budynków zgodnie z przepisami.
  10. Prowadzenia rozliczeń (codzienne księgowanie zapłat czynszu i zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy), przekazywanie stosownych, comiesięcznych danych do referatu finansów.
  11. Przygotowywanie procedury przetargowej w zakresie zadań remontowych i usługowych.
  12. Przyjmowanie i wprowadzanie do systemu deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, codzienne rozliczanie, księgowanie przelewów i opłat z tego tytułu.
  13. Sporządzanie dokumentacji księgowej dla referatu finansów w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
  14. Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie przyjmowanych dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.

Zasady wynagradzania – wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 936.)

W miesiącu październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0%;

Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować, rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

Kandydaci o wynikach rekrutacji zostaną poinformowani pisemnie. Informacja ta, zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa.

Dokumenty należy składać w terminie : od dnia 27 listopada 2018 roku do dnia 7 grudnia 2018 roku pod adresem : Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, sekretariat, pok. Nr 3.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod telefonem : 67 259-10-69

 

BURMISTRZ

mgr Jerzy Bekker


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
26 11 2018 14 51 42Kwestionariusz-osobowy (DOC, 40.00Kb) 2018-11-26 14:51:42 78
26 11 2018 14 51 42Oswiadczenie (DOC, 25.50Kb) 2018-11-26 14:51:42 63
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Jastrzębowska

Data wytworzenia:
26 lis 2018

Osoba dodająca informacje

Joanna Jastrzębowska

Data publikacji:
26 lis 2018, godz. 14:51

Osoba aktualizująca informacje

Joanna Jastrzębowska

Data aktualizacji:
26 lis 2018, godz. 14:51