Nabór na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw gospodarki mieszkaniowej.
Człopa, dnia 2018-11-26
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw gospodarki mieszkaniowej Urzędu Miasta i Gminy w Człopie.
I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
Gmina Człopa
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
III. Miejsce i wymiar czasu pracy:
Liczba etatu: - 1 etat
Wymiar etatu: - 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: - Urząd Miasta i Gminy w Człopie
IV. Określenie stanowiska:
Inspektor (podinspektor) do spraw gospodarki mieszkaniowej.
V. Wymagania
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- legitymuje się wykształceniem co najmniej średnim lub średnim branżowym i trzyletnim stażem pracy (podinspektor) lub pięcioletnim stażem pracy (inspektor), (w przypadku legitymowania się wykształceniem wyższym zatrudnienie na stanowisku podinspektora nie wymaga stażu pracy, a zatrudnienie na stanowisku inspektora wymaga trzyletniego stażu pracy),
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór :
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office,
- umiejętność pracy w zespole pracowników,
- preferowane cechy osobowościowe: wysoka kultura osobista, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu,
a w szczególności:
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1234 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 716 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1454 ze zmianami).
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- kwestionariusz osobowy,
- kopia dowodu osobistego,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w naborze (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- CV,
-list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty dodatkowe :
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności.
VI. Informacja o warunkach pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Praca przy komputerze.
VII. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku:
Zakres obowiązków:
- Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi, sporządzanie planu dochodów i wydatków w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Udział w pracach społecznej komisji do spraw przydziału mieszkań, sporządzanie umów na lokale mieszkalne, inne.
- Zarząd nieruchomościami wspólnymi, przygotowywanie uchwał.
- Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych.
- Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej.
- Ustalanie stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.
- Udział w pracach komisji przetargowej działającej w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
- Koordynacja prac remontowych wynikających z zarządu wspólnotami mieszkaniowymi oraz budynków stanowiących własność gminy.
- Prowadzenie ksiąg budynków komunalnych, wraz z prowadzeniem przeglądów technicznych budynków zgodnie z przepisami.
- Prowadzenia rozliczeń (codzienne księgowanie zapłat czynszu i zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy), przekazywanie stosownych, comiesięcznych danych do referatu finansów.
- Przygotowywanie procedury przetargowej w zakresie zadań remontowych i usługowych.
- Przyjmowanie i wprowadzanie do systemu deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, codzienne rozliczanie, księgowanie przelewów i opłat z tego tytułu.
- Sporządzanie dokumentacji księgowej dla referatu finansów w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
- Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie przyjmowanych dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.
Zasady wynagradzania – wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 936.)
W miesiącu październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0%;
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować, rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
Kandydaci o wynikach rekrutacji zostaną poinformowani pisemnie. Informacja ta, zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa.
Dokumenty należy składać w terminie : od dnia 27 listopada 2018 roku do dnia 7 grudnia 2018 roku pod adresem : Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, sekretariat, pok. Nr 3.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod telefonem : 67 259-10-69
BURMISTRZ
mgr Jerzy Bekker
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26 11 2018 14 51 42Kwestionariusz-osobowy (DOC, 40.00Kb) | 2018-11-26 14:51:42 | 78 | |
26 11 2018 14 51 42Oswiadczenie (DOC, 25.50Kb) | 2018-11-26 14:51:42 | 63 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Jastrzębowska Data wytworzenia:
26 lis 2018
Osoba dodająca informacje
Joanna Jastrzębowska Data publikacji:
26 lis 2018, godz. 14:51
Osoba aktualizująca informacje
Joanna Jastrzębowska Data aktualizacji:
26 lis 2018, godz. 14:51