Nabór na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw wydawania odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego USC
na stanowisko inspektora (podinspektora) do spraw wydawania odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego Urzędu Stanu Cywilnego
w Człopie.
I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
Miasto i Gmina Człopa
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
III. Miejsce i wymiar czasu pracy:
Liczba etatu: - 1 etat
Wymiar etatu: - 1/2 etat
Miejsce wykonywania pracy: - Urząd Miasta i Gminy w Człopie
IV. Określenie stanowiska:
Inspektor (podinspektor) do spraw wydawania odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego.
V. Wymagania
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- legitymuje się wykształceniem wyższym administracyjnym lub prawniczym I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór :
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office,
- umiejętność pracy w zespole pracowników,
- preferowane cechy osobowościowe: wysoka kultura osobista, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów,
- preferowane wykształcenie: prawo, administracja,
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu, a w szczególności:
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zmianami),
- Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1182 ze zmianami),
- Ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2014r. poz. 1741),
- Ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2011r. Nr 212, poz. 1264 ze zmianami).
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- kwestionariusz osobowy,
- kopie stron książeczki wojskowej z informacją o stosunku do służby wojskowej,
- kopia dowodu osobistego,
- kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe określone w wymaganiach warunkujących dopuszczenie do udziału w naborze (tj. świadectwa pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia - umowy o pracę, zaświadczenia pracodawcy)
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- CV,
-list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty dodatkowe :
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności.
VI. Informacja o warunkach pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Praca przy komputerze.
VII. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku:
Zakres obowiązków:
- Wydawanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego.
- Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie przyjmowanych dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa.
Zasady wynagradzania – wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1786.)
W miesiącu grudniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%;
Zasady rekrutacji :wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować, rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
Kandydaci o wynikach rekrutacji zostaną poinformowani pisemnie. Informacja ta, zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa.
Dokumenty należy składać w terminie : od dnia 12 stycznia 2015 roku do dnia 20 stycznia 2015 roku pod adresem : Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, sekretariat, pok. Nr 3.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod telefonem : 67 259-10-69
Autor: Jerzy Bekker
BURMISTRZ
mgr Zdzisław Kmieć
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jerzy Bekker Data wytworzenia:
20 sty 2015
Osoba dodająca informacje
Jerzy Bekker Data publikacji:
09 sty 2015, godz. 10:50
Osoba aktualizująca informacje
Jerzy Bekker Data aktualizacji:
13 sty 2015, godz. 14:34