Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Człopa

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa

Zgodnie z art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. 2016 r. poz. 446), art.7 pkt 1, pkt 3, art.11, art.12, art.13, art. 13a, art. 14 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r.  poz. 902)

Burmistrz Człopy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, ul. Strzelecka 2.

1. Stanowisko pracy:

Inspektor ds. archiwizacji, kadr i oświaty

2.Wymagania niezbędne –konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie w pracy - kadry, administracja,

6) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem: - ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawa o finansach publicznych,

- instrukcji archiwalnej,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

- instrukcji kancelaryjnej.

3. Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1) komunikatywność,

2) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,

3) dyspozycyjność,

4) umiejętność pracy w zespole,

5) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

6) umiejętność interpretacji przepisów prawa administracyjnego.

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej Urzędu.
  2. Przechowywanie oraz ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą tworzonej w Urzędzie dokumentacji.
  3. Udostępnianie materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwum Urzędu.
  4. Nadzorowanie przekazania akt do archiwum zakładowego i archiwum państwowego.
  5. Organizacja i funkcjonowanie archiwum zakładowego.
  6. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników.
  7. Przygotowanie i wydawanie świadectw pracy.
  8. Kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych.
  9. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  10. Sprawy związane z zakładaniem, przekształcaniem i likwidowaniem gminnych jednostek oświatowych.
  11. Sprawy związane z zatwierdzaniem arkuszy organizacyjnych gminnych jednostek oświatowych.
  12. Sprawy związane z ocenianiem dyrektorów gminnych jednostek oświatowych.
  13. Prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli.
  14. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem i odznaczaniem nauczycieli.
  15. Wyszukiwanie programów pomocowych w celu uzyskania środków finansowych na realizację oświatowych inwestycji.
  16. Obsługa administracyjna Urzędu.

5. Warunki pracy:

Pełny wymiar czasu pracy.

6. Wskaźnik zatrudnienia:

W listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie np. dyplomu,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje,
  6. oświadczenia kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, 78-630 ul. Strzelecka 2, lub pocztą ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu) w kopertach z oznaczeniem nadawcy z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora d.s. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa” w terminie do dnia 4.01.2018r. do godz. 1000.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 67 259 10 69.

Informacje o wyniku naboru będą umieszczane na tablicy ogłoszeń Urzędu MiG Człopa oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.czlopa.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
15 12 2017 10 37 52archiwista kadry oswiata (DOCX, 17.05Kb) 2017-12-15 10:39:49 2
15 12 2017 10 39 49kwestionariusz-osobowy (DOC, 40.00Kb) 2017-12-15 10:39:49 1
15 12 2017 10 39 49Oswiadczenie (DOC, 104.50Kb) 2017-12-15 10:39:49 1
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Paweł Skrzeczkowski

Data wytworzenia:
15 gru 2017

Osoba dodająca informacje

Paweł Skrzeczkowski

Data publikacji:
15 gru 2017, godz. 10:39

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Skrzeczkowski

Data aktualizacji:
15 gru 2017, godz. 10:39