Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa
Zgodnie z art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. 2016 r. poz. 446), art.7 pkt 1, pkt 3, art.11, art.12, art.13, art. 13a, art. 14 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 902)
Burmistrz Człopy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, ul. Strzelecka 2.
1. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. archiwizacji, kadr i oświaty
2.Wymagania niezbędne –konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe, min. 3 letnie doświadczenie w pracy - kadry, administracja,
6) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem: - ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
- instrukcji archiwalnej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej.
3. Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1) komunikatywność,
2) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
3) dyspozycyjność,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
6) umiejętność interpretacji przepisów prawa administracyjnego.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwalnej Urzędu.
- Przechowywanie oraz ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą tworzonej w Urzędzie dokumentacji.
- Udostępnianie materiałów archiwalnych znajdujących się w archiwum Urzędu.
- Nadzorowanie przekazania akt do archiwum zakładowego i archiwum państwowego.
- Organizacja i funkcjonowanie archiwum zakładowego.
- Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników.
- Przygotowanie i wydawanie świadectw pracy.
- Kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych.
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Sprawy związane z zakładaniem, przekształcaniem i likwidowaniem gminnych jednostek oświatowych.
- Sprawy związane z zatwierdzaniem arkuszy organizacyjnych gminnych jednostek oświatowych.
- Sprawy związane z ocenianiem dyrektorów gminnych jednostek oświatowych.
- Prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli.
- Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem i odznaczaniem nauczycieli.
- Wyszukiwanie programów pomocowych w celu uzyskania środków finansowych na realizację oświatowych inwestycji.
- Obsługa administracyjna Urzędu.
5. Warunki pracy:
Pełny wymiar czasu pracy.
6. Wskaźnik zatrudnienia:
W listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie np. dyplomu,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje,
- oświadczenia kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa, 78-630 ul. Strzelecka 2, lub pocztą ww. adres (decyduje data wpływu do urzędu) w kopertach z oznaczeniem nadawcy z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora d.s. archiwizacji, kadr i oświaty w Urzędzie Miasta i Gminy Człopa” w terminie do dnia 4.01.2018r. do godz. 1000.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 67 259 10 69.
Informacje o wyniku naboru będą umieszczane na tablicy ogłoszeń Urzędu MiG Człopa oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.czlopa.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
15 12 2017 10 37 52archiwista kadry oswiata (DOCX, 17.05Kb) | 2017-12-15 10:39:49 | 2 | |
15 12 2017 10 39 49kwestionariusz-osobowy (DOC, 40.00Kb) | 2017-12-15 10:39:49 | 1 | |
15 12 2017 10 39 49Oswiadczenie (DOC, 104.50Kb) | 2017-12-15 10:39:49 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Skrzeczkowski Data wytworzenia:
15 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Paweł Skrzeczkowski Data publikacji:
15 gru 2017, godz. 10:39
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Skrzeczkowski Data aktualizacji:
15 gru 2017, godz. 10:39