Przebudowa ul. Przedszkolnej w Człopie
Człopa: Przebudowa ulicy Przedszkolnej w Człopie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, faks 067 2591065.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Przedszkolnej w Człopie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Przedszkolnej w Człopie, na działkach nr 244/1, 244/2, 244/3, 244/34, 245/1, 245/19, 245/15, 245/18.245/20, 409/8, 409/9 polegającej na: ° budowie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, ° budowie chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz remoncie nawierzchni istniejących chodników (przełożenie na kostkę brukową betonową, ° remoncie istniejących nawierzchni utwardzonych - ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, ° wymianie zniszczonych istniejących krawężników betonowych na nowe, betonowe, uliczne, proste i najazdowe. ° budowie sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej dla przebudowywanej drogi. W wyniku remontu i przebudowy zostanie wykonane: - Powierzchnia nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej gr. 8cm - 2971,00 m2 ( w tym miejsca postojowe 508,50 m2, wjazdy 102,00 m2 ) - Powierzchnia chodników z kostki brukowej wibroprasowanej gr. 6 cm - 1059,00 m2 - Projektowana sieć kanalizacji deszczowej PVC DN 400 L=136,00 mb - Projektowana sieć kanalizacji deszczowej PVC DN 315 L= 53,50 mb - Projektowana sieć kanalizacji deszczowej PVC DN 200 L= 96,00 mb - Projektowanie przyłącza do wpustów ulicznych PVC DN 200 L=162,00 mb - Studnie Dw 1000 - szt. 10 - Wpusty uliczne z osadnikiem - szt. 24.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.24.11-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: 6 000,00 złotych słownie : sześć tysięcy złotych..
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy P.z.p.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto i Gmina Człopa ul. Stzrelecka 2 78-630 Człopa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Człopie, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Przebudowa ul. Przedszkolnej (DOC, 47.50Kb) | 2010-12-09 14:20:40 | 13 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
droga rys.1 (PDF, 974.75Kb) | 2010-12-09 14:43:36 | 722 | |
kanalizacja rys.1 (PDF, 238.05Kb) | 2010-12-09 14:40:28 | 297 | |
droga rys.2 (PDF, 186.39Kb) | 2010-12-09 14:43:56 | 276 | |
kanalizacja rys.2 (PDF, 232.45Kb) | 2010-12-09 14:41:07 | 292 | |
droga rys.3 (PDF, 332.36Kb) | 2010-12-09 14:44:21 | 302 | |
kanalizacja rys.3 (PDF, 325.20Kb) | 2010-12-09 14:41:39 | 722 | |
droga rys.4 (PDF, 435.71Kb) | 2010-12-09 14:44:50 | 800 | |
kanalizacja rys.4 (PDF, 968.74Kb) | 2010-12-09 14:42:31 | 711 | |
opis droga (PDF, 1.33Mb) | 2010-12-09 14:38:48 | 657 | |
opis kanaliozacja (PDF, 1.16Mb) | 2010-12-09 14:39:46 | 273 | |
przedmiar kanalizacja (PDF, 662.93Kb) | 2010-12-09 14:46:10 | 703 | |
przedmiar ulica (PDF, 1.30Mb) | 2010-12-09 14:47:04 | 689 | |
SIFZ ul.Przedszkolna (DOC, 444.00Kb) | 2010-12-09 14:36:46 | 282 | |
SzczegA A owe specyfikacje techniczna (DOC, 1.69Mb) | 2010-12-09 14:48:20 | 276 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - ul. Przedszkolna (DOC, 73.50Kb) | 2011-02-02 11:32:38 | 34 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Domagała Data wytworzenia:
09 gru 2010
Osoba dodająca informacje
Dominik Janeczek Data publikacji:
09 gru 2010, godz. 14:20
Osoba aktualizująca informacje
Marta Domagała Data aktualizacji:
20 wrz 2011, godz. 08:17