Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa
Człopa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa
Numer ogłoszenia: 152788 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Człopa , ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, faks 067 2591065.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czlopa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę obiektu liniowego - sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Trzebin, w tym: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, - budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej, - budowę przepompowni ścieków P1, Pw 1 wraz z instalacjami zasilająco - sterującymi, oświetlenia zewnętrznego, uziemiającymi ochrony przeciwpożarowej, - budowę wewnętrznych linii zalicznikowych przepompowni ścieków - WLZ Ścieki odprowadzane będą kolektorami grawitacyjnymi o średnicy 0,20 m i 0,25 m do przepompowni ścieków P I i transportowane rurociągiem tłocznym do studni rozprężnej SR-2 w Człopie. Do układu tej zlewni należeć będzie przepompownia P I wraz z rurociągiem tłocznym i studnią rozprężną, a także przepompownia przydomowa Pw1 wraz z rurociągiem tłocznym i studnią rozprężną SR-1. Planowana jest przepompownia , która będzie obiektem podziemnym bez stałej obsługi. W zbiornikach przepompowni wbudowane będą dwie pompy. Łączna długość sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej śr. 0,20 PVC, L= 1110,0 mb (w tym 156,0 mb w granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej), śr. 0,25 PVC, L= 796,5 mb Łączna długość przyłączy kanalizacyjnych Śr. 0,16 PVC, L= 397,0 (52 szt.) - (w tym 14,0 mb w granicy pasa drogowego drogi wojewódzkiej). Trasy projektowanych rurociągów tłocznych przebiegają w pasach drogowych, gruntowych, po terenach rolnych oraz łąk i sadów. Średnice i długości rurociągów tłocznych: a) P I do SR 2 - Ø 90 PE; L = 755,5 mb b) Pw1 do studni SR 1 - Ø 63 PE; L = 82,5 mb 2. Budowę obiektu liniowego - sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dzwonowo, w tym: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, - budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej, - budowę przepompowni ścieków PI, P II wraz z instalacjami zasilająco - sterującymi, oświetlenia zewnętrznego, uziemiającymi i ochrony przeciwpożarowej, - budowę wewnętrznych linii zalicznikowych przepompowni ścieków - WLZ Ścieki odprowadzane będą kolektorami grawitacyjnymi o średnicy 0,20 m do przepompowni P II oraz P I i transportowane rurociągiem tłocznym do istniejącego rurociągu tłocznego ścieków o średnicy 90 mm przy ul. Zwycięstwa Wojska Polskiego w Człopie. Planowane są dwie przepompownie, które będą obiektami podziemnymi bez stałej obsługi. W zbiornikach przepompowni wbudowane będą po dwie pompy. Łączna długość sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej śr. 0,20 PVC, L= 1131,0 mb (w tym 200,5 mb w granicy pasa drogowego drogi krajowej), Łączna długość przyłączy kanalizacyjnych Śr. 0,16 PVC, L= 200,5 (31 szt.) - (w tym 95,5 mb w granicy pasa drogowego drogi). Trasy projektowanych rurociągów tłocznych przebiegają w pasach drogowych, gruntowych, po terenach rolnych oraz łąk i sadów. Średnice i długości rurociągów tłocznych: a) P I do istn. trójnika - Ø 90 PVC; L = 2052,0 mb b) P II do SR 2 - Ø 90 PVC; L = 534,0 mb Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 złotych, słownie: sto tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena będzie dokonywana na zasadzie - spełnia - w przypadku złożenia oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku, -nie spełnia - w przypadku braku oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku lub w sytuacji, kiedy treść złożonego oświadczenia, bądź dokumentu nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena będzie dokonywana na zasadzie - spełnia - w przypadku złożenia oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku, -nie spełnia - w przypadku braku oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku lub w sytuacji, kiedy treść złożonego oświadczenia, bądź dokumentu nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena będzie dokonywana na zasadzie - spełnia - w przypadku złożenia oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku, -nie spełnia - w przypadku braku oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku lub w sytuacji, kiedy treść złożonego oświadczenia, bądź dokumentu nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena będzie dokonywana na zasadzie - spełnia - w przypadku złożenia oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku, -nie spełnia - w przypadku braku oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku lub w sytuacji, kiedy treść złożonego oświadczenia, bądź dokumentu nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena będzie dokonywana na zasadzie - spełnia - w przypadku złożenia oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku, -nie spełnia - w przypadku braku oświadczenia, bądź dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku lub w sytuacji, kiedy treść złożonego oświadczenia, bądź dokumentu nie potwierdza spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest do wykazania za pomocą dokumentów, że podmioty te spełniają warunki udziału w postępowaniu, i że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji, prawo korzystania z ich wiedzy I doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTY. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenia o: - udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, a na zainstalowane urządzenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę od daty odbioru końcowego, ale nie krócej niż 24 miesiące, - zobowiązaniu do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, - wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 6. Kopia dowodu wniesienia wadium. 7. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robót. 8. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Trzebin i Dzwonowo, Gmina Człopa jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
Zdzisław Kmieć
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 55.00Kb) | 2011-06-10 12:39:47 | 88 | |
OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 43.50Kb) | 2011-07-01 14:41:57 | 31 |
SWZ
Wyjaśnia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedz na zapytanie 1 (DOC, 26.00Kb) | 2011-06-17 07:54:57 | 71 | |
zminay SIWZ 1 (DOC, 39.00Kb) | 2011-07-04 11:08:15 | 83 | |
odpowiedz na zapytanie 2 (DOC, 30.50Kb) | 2011-06-21 07:20:39 | 59 | |
odpowiedz na zapytanie 3 (DOC, 32.50Kb) | 2011-06-21 07:21:30 | 40 | |
odpowiedz na zapytanie 4 (DOC, 31.00Kb) | 2011-06-28 11:09:49 | 66 | |
odpowiedz na zapytanie 5 (DOC, 44.00Kb) | 2011-07-04 13:40:42 | 33 | |
odpowiedz na zapytanie (DOC, 25.50Kb) | 2011-06-16 11:40:05 | 17 | |
zmiana SIWZ (DOC, 33.00Kb) | 2011-06-22 08:53:56 | 72 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 43.50Kb) | 2011-06-22 08:53:56 | 91 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (DOC, 99.00Kb) | 2011-07-22 08:23:35 | 87 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Domagała Data wytworzenia:
10 cze 2011
Osoba dodająca informacje
Marta Domagała Data publikacji:
10 cze 2011, godz. 12:39
Osoba aktualizująca informacje
Marta Domagała Data aktualizacji:
13 lut 2012, godz. 11:42