Remont sali widowiskowej wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu Domu Kultury w Człopie
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.czlopa.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Człopa: Remont sali widowiskowej wraz z zapleczem i zagospodarowanie
terenu Domu Kultury w Człopie
Numer ogłoszenia: 101036 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury w Człopie , ul. Strzelecka 1, 78-630 Człopa, woj. zachodniopomorskie, tel.
0-67 2591144, faks 0-67 2591144.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali widowiskowej wraz z zapleczem i
zagospodarowanie terenu Domu Kultury w Człopie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane obejmujące remont sali widowiskowej wraz z zapleczem i zagospodarowanie terenu Domu Kultury w
Człopie. Określenie przedmiotu zamówienia: Malowanie ścian, posadzek, schodów wewnętrznych w sali
widowiskowej i pomieszczeniach zaplecza sali widowiskowej (magazyn, garderoba, scena). W tych
pomieszczeniach wymienione zostaną grzejniki oraz przebudowana zostanie wewnętrzna instalacja elektryczna.
W pomieszczeniach sali widowiskowej, sceny i ustępów ogólnodostępnych na parterze budynku zaprojektowano
wentylację mechaniczną przy wykorzystaniu istniejących otworów w stropodachu. W ustępach
ogólnodostępnych zmieniony zostanie układ funkcjonalny przez rozebranie ścianek działowych i wykonanie
nowych. Zostaną powiększone istniejące otwory drzwiowe oraz wykute nowe w ścianach konstrukcyjnych.
Wykonane zostaną nowe instalacje sanitarne i elektryczne. W ramach remontu dachu wykonane zostanie
uszczelnienie pokrycia dachowe, nowa warstwa pokrycia papowego oraz przemurowanie zwieńczenia kominów
wentylacyjnych. W obiekcie instalacje sanitarne i elektryczne są to instalacje proste, nieskomplikowane, a
przyjęte w nich rozwiązania techniczne są powszechnie znane. Zagospodarowanie terenu poprzez utwardzenie
terenu oraz zakup sprzętu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1
do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1...
1 z 5 2014-03-25 14:06
nr 4 do SIWZ. Użyte w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje.
Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia równoważne (nie gorsze) o parametrach technicznoużytkowych
odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał (zakończył; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej dwa remonty w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) o
wartości co najmniej 300.000,00 zł (brutto) każdy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową w łącznej kwocie, co najmniej 250.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z
załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1...
2 z 5 2014-03-25 14:06
budowlanej i prawidłowo ukończone;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający,
że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1...
3 z 5 2014-03-25 14:06
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu
wykonywania przedmiotu Umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznym, odbiegającymi od
typowych, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w
dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego, b) zmiany będące następstwem okoliczności
leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiającego,
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych, c) zmiany spowodowane działaniem siły wyższej mającej bezpośredni
wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy, d) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, e) zmiany spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji
projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych warunkami geologicznymi, ale
istotnymi dla wykonywania przedmiotu Umowy, f) zmiany spowodowane odmiennymi, ale istotnymi dla
wykonywania przedmiotu Umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych warunków terenowych, w szczególności istnienie
niezinwen?taryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, g) zmiany spowodowane
wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.), których wykonanie będzie miało wpływ na termin
wykonania przedmiotu Umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1,
termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia
wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 2)
Pozostałe zmiany: a) rezygnacja przez Zamawiającego z wykonywania części przedmiotu Umowy (odstąpienie
od części Umowy) - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio
pomniejszone (z uwzględnieniem postanowień kosztorysu ofertowego), przy czym Zamawiający zapłaci za
wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, b) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian
koniecznych powodujących uniknięcie kolizji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1...
4 z 5 2014-03-25 14:06
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.czlopa.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury w Człopie, ul.
Strzelecka 1, 78-630 Człopa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014
godzina 14:20, miejsce: Dom Kultury w Człopie, ul. Strzelecka 1, 78-630 Człopa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Dofinansowanie w ramach umowy o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie
lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach
działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2001-2013.Z udziałem środków Europejskiego Funduszu
Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=1...
5 z 5 2014-03-25 14:06
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
25.03.2014.14.15.29 ogA oszenie uzp (PDF, 67.07Kb) | 2014-03-25 14:15:29 | 1 |
SWZ
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
16.04.2014.12.33.25 zaw. o wyborze oferty na str. www (PDF, 31.90Kb) | 2014-04-16 12:33:25 | 3 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30.04.2014.13.19.23 ogA osznie o zamowieniu (DOC, 36.00Kb) | 2014-04-30 13:19:23 | 2 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
25 mar 2014
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
25 mar 2014, godz. 14:12
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
30 kwi 2014, godz. 13:20