Przebudowa ścieżki pieszo - rowerowej w Trzebinie
ZAMÓWIENIE JEST FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW RZĄDOWEGO
FUNDUSZU INWESTYCJI LOKALNYCH
Człopa, dnia 03.08.2022 r.
Numer sprawy: B.271.1.7.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Człopa
Siedziba: ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa
Numer NIP: 765-160-28-73
Adres internetowy: www.bip.czlopa.pl
tel. 67 259 10 69 fax 67 259 10 65
e-mail: umig@czlopa.pl
Osoby do kontaktu w sprawie realizacji zadania:
Marta Domagała, e-mail: inwestycje@czlopa.pl,
Niniejsze postępowanie realizowane jest z pominięciem ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 zł.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ścieżki pieszo- rowerowej w Trzebinie. Odcinek ścieżki pieszo – rowerowej o szerokości 3,0 m i długości ok. 80,50 m. Zakres robót:
- Rozbiórka istniejącej nawierzchni ścieżki z betonowej kostki brukowej wraz z obrzeżami betonowymi z przeznaczeniem materiału z rozbiórki do ponownego wbudowania;
- Rozbiórkę istniejących barier U-11a z przeznaczeniem do ponownego wbudowania;
- Wykonanie koryta pod projektowane elementy układu drogowego;
- Wykonanie warstwy podbudowy wraz ze wzmocnieniem konstrukcji podbudowy;
- Montaż barier U-11a z wcześniejszego demontażu;
- Wykonanie nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej z betonowej kostki brukowej uprzednio zdemontowanej;
- Plantowanie ziemi z wykopu wraz z obsianiem trawą;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
Kody CPV zamówienia:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
Okres gwarancji: 36 miesięcy
Warunki płatności : przelew płatny w terminie 14 dni od daty
3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt między innymi:
- organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oznakowaniem terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym umieszczenie tablic informujących o utrudnieniach,
- zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego, po zakończeniu budowy teren po zapleczu przywrócić do stanu pierwotnego,
- prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
- uzyskanie od zarządcy drogi (droga wojewódzka) zezwolenia na zajęcie pasa na czas robót, oraz uiszczenie opłaty z tego tytułu,
- wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- dostarczenie przed rozpoczęciem robót budowlano – montażowych w celu akceptacji przez Inspektora nadzoru inwestorskiego kompletu atestów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych,
- przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
- Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty,
- pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody podczas realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30.09.2022 r.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent przygotowuję ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, która powinna:
- zawierać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, e-mail,
- być podpisana przez wykonawcę,
- do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Człopa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa lub drogą elektroniczną na e-mail: inwestycje@czlopa.pl do dnia 10.08.2022 r. do godz. 10.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.czlopa.pl.
7. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA wykonania zamówienia - 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej
8. UMOWA
- Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą i zgodną z zapytaniem ofertowym ofertę zostanie podpisana umowa.
- Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Jeżeli wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, z pośród pozostałych ważnych ofert wybrana zostanie kolejna najkorzystniejsza oferta.
- Umowa może nie zostać podpisana, jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.
- Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
9. ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – wzór umowy
- Załącznik nr 3 – dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 4 – przedmiar robót
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
mgr Jerzy Bekker
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
RYS. NR ZGŁ-01 PLAN ORIENTACYJNY (PDF, 339.23Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 29 | |
zalacznik nr 1 - formularz ofertowy (DOC, 20.35Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 33 | |
RYS. NR ZGŁ-02 PLAN SYTUACYJNY (PDF, 9.68Mb) | 2022-08-03 11:25:59 | 29 | |
załącznik nr 2 - wzór umowy (DOC, 132.50Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 63 | |
RYS. NR ZGŁ-03 PRZEKRÓJ NORMALNY (PDF, 384.58Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 37 | |
CZĘŚĆ OPISOWA (PDF, 2.27Mb) | 2022-08-03 11:25:59 | 41 | |
DOKUMENTY DOŁĄCZONE DO PROJEKTU (PDF, 794.46Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 33 | |
PR (PDF, 988.57Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 39 | |
PROTOKÓŁ Z ROZEZNANIA RYNKU (PDF, 39.17Kb) | 2022-08-11 11:51:40 | 36 | |
SPIS TREŚCI (PDF, 203.53Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 33 | |
zapytanie ofertowe (PDF, 129.60Kb) | 2022-08-03 11:25:59 | 30 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Domagała Data wytworzenia:
03 sie 2022
Osoba dodająca informacje
Marta Domagała Data publikacji:
03 sie 2022, godz. 11:25
Osoba aktualizująca informacje
Marta Domagała Data aktualizacji:
11 sie 2022, godz. 11:51